maanantai 4. maaliskuuta 2013

Me 2 v.


Mistä tulemme voit lukea aikaisemmasta jutustani tuolta http://keltainenvillasukka.blogspot.fi/2012/12/matti.html  , aika näyttää mihin olemme matkalla. Yksi on varmaa: Rakastan.  ♥


Pori -2013


Pori -2013

Pori -2013

Tallinna -2013

Tallinna -2013

Tallinna -2013

Tallinna-2013

Tallinna -2013

Tallinna -2013

Tallinna -2013

Tallinna -2013


Sinun ei tarvitse kertoa minulle
kuinka suuresti minua rakastat,
jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi.
Sinun ei tarvitse myöskään kertoa,
että olen sydämesi valittu,
jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta
etsiä minun silmäni, ja jäädä niihin kiinni.
Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin,
kun en itsekään itseäni ymmärrä,
ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin,
kun olen itse itsellenikin sietämätön,
en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun.
Sinun ei tarvitse kertoa minulle,
kuinka suuresti minua rakastat,
mutta kerro Rakkaani silti.
Kerro usein,
jotta rakkauden kipeä korvani kuulisi sen,
mitä vapiseva sydämeni jo tietää.


~Johanna Matthiesen~







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti